Vreemd gevoel in onderbuik na ovulatie - Zwanger worden forum

Channiej88 - schreef op 30-10 om 15:57
Hoi allemaal!
Afgelopen zaterdag was mijn ovulatie en nu heb ik sinds zondag al een raar gevoel in mijn onderbuik. Ik kan niet zeggen dat ik me heel erg misselijk voel maar het voelt vooral als een drukkend gevoel. 
Ook merk ik dat dit erger wordt als ik ga liggen. Om dan nog maar niet te spreken over het gevoel wanneer mijn vriend zijn arm op mijn buik legt. Op het moment lijkt het ook wat door te trekken naar de zijkanten van mijn buik. Af en toe voel ik ook een steekje links en rommelt het een beetje. Het gevoel beperkt zich echter tot de regio onder mijn navel. 
Herkent iemand dit gevoel zo na de ovulatie? 
Alvast bedankt voor de reacties. 
1 antwoord en 29365904x bekeken
Moedertjuh - schreef op 01-11 om 12:35
Klinkt juist als ovulatiepijn, zodra dit weg is is je ei gesprongen. Weet niet of je ovulatietesten hebt gebruikt maar bij een positieve test springt je ei snel maar kan ook nog een dag later. Dus ik gok ovulatiepijn. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!