Dag 21 - Zwanger worden forum

Fie - schreef op 25-10 om 16:17
Dames,

Dag 21 in de cyclus en nog steeds geen eisprong te bespeuren !

Pff... frustrerend!!
6 antwoorden en 29413893x bekeken
FiFi - schreef op 25-10 om 16:23
Hey, 
Ik in dag 18 en ook nog niet. Afgelopen 5 dagen bleven de ovu testen gewoon wit. Vandaag eindelijk een zeer licht streepje. Ik leef dus op goede hoop  ... 
FiFi xx 
Fie - schreef op 25-10 om 19:11
Ik wil je niet teleurstellen maar ik heb al 10 dagen een licht streepje
Limo - schreef op 26-10 om 21:40
Om jullie hoop te geven:
Vandaag dag 22 en een knaltest, terwijl alle testen hiervoor een heel licht streepje gaven! (Dagelijks getest). 
En dat terwijl ik al maanden een cyclus van 30 a 31 dagen heb..
Imw (Gast) - schreef op 26-10 om 21:43
Mijn laatste cyclus was die er ook pas op dag 20 me eisprong.
Dus meiden pin je niet vast op het standaard gemiddelde blijf door testen je komt je piek vanzelf tegen.  Ik vind mijn testen altijd meest knallen rond 1 of 2u smiddags.
Fie - schreef op 27-10 om 19:53
Hey dames, vandaag dag 23 en mijn eisprong gevonden. 
FiFi - schreef op 29-10 om 12:57
Hey Fie, de mijne was ook op 27/10 ! Hopelijk was het een vruchtbaar weekend voor ons

FiFi xx 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!