Ben ik zwanger? - Zwanger worden forum

Merve (Gast) - schreef op 13-10 om 06:46
Hoi,
Ik heb testjes gedaan en vind de streepjes toch omduidelijk. Ik twijfel zelf heel erg. Wat denken jullie hierover?
8 antwoorden en 29533933x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 13-10 om 06:50
Anne - schreef op 13-10 om 06:55
Vind het streepje niet onduidelijk! Zeker geen tuurstreepje gefeliciteerd! Voor je gevoel kun je altijd nog een clearblue kopen, die geeft gewoon aan zwanger/niet zwanger. Maar vind het een duidelijke test
*Lotus* - schreef op 13-10 om 07:07
Ik zeg gefeliciteerd met je zwangerschap
proud_mommy - schreef op 13-10 om 07:40
Ik zeg ook zwanger. Heel duidelijk. Gefeliciteerd meid.
*Lotus* - schreef op 14-10 om 23:01
Aaaw super geniet ervan. 
proud_mommy - schreef op 15-10 om 06:19
Ziet er goed uit meid. Gefeliciteerd en geniet er van. 
JG - schreef op 16-10 om 11:41
Heel duidelijk!Gefeliciteerd

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!