Ovulatietest - Zwanger worden forum

KF - schreef op 18-09 om 08:52
Goedemorgen,
Deze cyclus in eind de 1e week gestart met ovulatietesten en zag het mooi oplopen. Nu, op dag 20 nog steeds een positieve ovulatietest (dit is al zo'n 4 a 5 dagen). Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn huisarts namelijk niet, die kon mij niet verder helpen helaas.
Thanks alvast!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!