Stomme vraag - Zwanger worden forum

zonnebloem - schreef op 07-09 om 09:57
Hallo lieve mensen,
Ik heb vanmorgen een testje gedaan en zag vrij weinig, dus dacht het zal wel niet.. wat ik dan doe is; ik ga er met stift overheen en gooi ze weg. Nou zag ik toch ineens eens 2e streep.. is dit een indrooglijn of wat??
7 antwoorden en 29913811x bekeken
Eline - schreef op 07-09 om 10:15
Een indrooglijn is meestal grijs van kleur.
Een positieve test heeft dezelfde kleur als de controlestreep (vaak blauw of roze.. ligt aan welke test je gebruikt hebt).

Tooby - schreef op 07-09 om 10:45
Een nieuwe test doen dus (ander merk wellicht?) en echt binnen de afleestijd kijken. Succes!
Hartje - schreef op 07-09 om 11:45
Waarom ga je er met een stift overheen? 
Tooby - schreef op 07-09 om 11:53
Waarschijnlijk om voor vriend/man te verbergen wat de uitkomst was haha kan ik me indenken dan. Ben benieuwd.
Moedertjuh - schreef op 07-09 om 19:55
Gewoon nogmaals testen. Als je zwanger bent dan loopt de test vanzelf op. Succes ! 
Hartje - schreef op 08-09 om 17:41
Oh ik dacht dat jaar profielfoto test blauw is doordat ze inkt gedaan heeft waar je urine hoort te doen!
Tooby - schreef op 08-09 om 18:23
Ohh ik zie het nu ook haha, zo ziet het er wel uit..apart

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!