Positieve testen (vroege) maar nog niets te zien op echo - Zwanger worden forum

Sjeel - schreef op 21-08 om 15:07
Een streep is normaal wel een streep ja. Misschien langs de huisarts voor een bloedtest, dat kan in principe nu al ?
Bij mij konden ze met een inwendige echo de zwangerschap al haast niet vinden met 6 weken. Dus een zeer vroege uitwendige echo kijkt me dan helemaal niet handig. 
En anders nog even blijven testen kijken of de testen oplopen. Succes smet afwachten! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!