3 dagen overtijd maar negatieve test - Zwanger worden forum

MM (Gast) - schreef op 03-07 om 10:20
hoi hoi!

Ik ben nu 3 dagen overtijd en heb een hele regelmatige cyclus. Zwangerschapstest gaf gisteren weer negatief aan maar ik ben wel erg misselijk en ben snel moe. Dit zou eventueel mijn tweede zwangerschap zijn, bij de eerste ben ik gestopt met de pil en nooit meer ongesteld geworden, meteen zwanger dus.
Wat denken jullie? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!