Is dit een Ja? - Zwanger worden forum

Roosje (Gast) - schreef op 14-05 om 16:24
4 dagen voor mijn nod, maar ik kon het niet meer houden..
Een gewone test van de action is dit een ja?
6 antwoorden en 31260956x bekeken
sg92 - schreef op 14-05 om 16:34
zie wel een lichte streep doe om de dag een test als ze oplopen heb je een ja
MamaN - schreef op 14-05 om 16:35
Ik zeg wel ja!
Roosje (Gast) - schreef op 14-05 om 16:43
Mijn vorige zwangerschap eindigde 29 december, bij 2de echo bleek.het hartje niet meer te kloppen, vandaar dat ik beetje ongeduldig ben..
Het is wel een gewone test niet zn speciale extra vroege 
proud_mommy - schreef op 14-05 om 16:51
Lijkt mij een ja. Ik duim voor een plakkertje. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Over een dag of 2 nog eens testen.
shootingstar - schreef op 14-05 om 19:30
Ik zeg ja! Streepje is een streepje maar moet wel mooi gaan oplopen! Succes
Moedertjuh - schreef op 15-05 om 06:26
Deze is zeker positief ! En je kan gewoon iedere dag testen als je onzeker bent. Je Hcg loopt iedere dag op, alleen de waarde verdubbelt om de dag. Bij mij liepen ze ook iedere dag op. Was ook na een miskraam dus voor mij wel een fijne bevestiging. Nu idd hopen dat alles goed gaat ! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!