Verbeelding? - Zwanger worden forum

Ilse (Gast) - schreef op 02-05 om 05:41
We zijn ondertussen 3,5 jaar bezig voor een tweede :huil:huil: 

Ik kreeg dit resultaat binnen 5 min met action early. Is dit altijd met deze testen ?
Iemand met ervaring?

Groetjes  
5 antwoorden en 31427813x bekeken
Faith1990 - schreef op 02-05 om 05:48
Hoi! Ik kreeg net precies het zelfde met de early actiontest en gisteravond met de normale! Hier word je toch onzeker van (had gister middag al positief getest) ik ga vanmiddag boos naar de action om te melden dat ze een hele slechte batch hebben deze keer. 
Ilse (Gast) - schreef op 02-05 om 06:34
ja ik word er ook erg onzeker van. Ik zie toch echt een streep binnen afleestijd maar durf niet blij te zijn. Nog meer mensen met ervaringen ??
Moedertjuh - schreef op 02-05 om 07:32
Zelf geen ervaring maar zie het wel geregeld op dit forum voorbij komen dat deze wel vaker een  licht streepje geven. Maaaar ik hoop dat je echt wel zwanger bent hoor ! Nog even doortesten dus. Met een ander merk misschien?
Ilse (Gast) - schreef op 02-05 om 09:38
bedankt voor je reactie clautjuh. Ja ik zit nog 6 dagen voor nod dus zal overmorgen nog eens testen.
Moedertjuh - schreef op 02-05 om 09:59
Oh dat is nog heel vroeg dus het kan nog alle kanten op. Succes !

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!