Hoi! Ik kreeg net precies het zelfde met de early actiontest en gisteravond met de normale! Hier word je toch onzeker van (had gister middag al positief getest) ik ga vanmiddag boos naar de action om te melden dat ze een hele slechte batch hebben deze keer.
Zelf geen ervaring maar zie het wel geregeld op dit forum voorbij komen dat deze wel vaker een licht streepje geven. Maaaar ik hoop dat je echt wel zwanger bent hoor ! Nog even doortesten dus. Met een ander merk misschien?