Action vals positief? - Zwanger worden forum

Sapje (Gast) - schreef op 12-05 om 12:15
Hoi hoi,

Ik heb vandaag een test gedaan van de action. Er was een positieve uitslag, maar na een paar uur was de uitslag verdwenen van de test. Mijn man heeft het gezien en nu is er niks meer? Iemand ervaring?

Groetjes 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3