positief of niet - Zwanger worden forum

Nathalie - schreef op 24-04 om 17:22
is dit positief of niet ben 2 dagen voor nod en al paar dagen misselijk moe...

of is deze test vals positief 
lijn die kruis vormd stond er binnen de 2 minuten 
3 antwoorden en 31516632x bekeken
Gwen - schreef op 24-04 om 17:48
Hij lijkt mij hartstikke positief!

Morgen ochtend voor de zekerheid nog een keer testen.

Voorzichtig gefeliciteerd!
Moedertjuh - schreef op 24-04 om 18:39
Ziet er zeker positief uit ! Nog even doortesten en hopen dat ie oploopt
proud_mommy - schreef op 24-04 om 18:39
Voorzichtig gefeliciteerd. Ik zie die streep ook. Morgen ochtend idd nog eens testen of donderdag ochtend.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!