Indrooglijn? - Zwanger worden forum

Esther - schreef op 15-04 om 18:58
Vrijdag ochtend getest met kruidvat 2v5 
Dochter gaan aankleden en toen ik na ongeveer 20 min beneden kwam zag ik een tweede roze streep
Weet nu niet of dit een indrooglijn was omdat ik met een andere test negatief teste wel in de middag gedaan
3 antwoorden en 31619197x bekeken
proud_mommy - schreef op 15-04 om 19:01
Normaal zou hij niet geldig moeten zijn. Ik zou morgen ochtend nog eens testen met de zelfde merk.
Esther - schreef op 15-04 om 19:06
Is het ook beter om met ochtend urine te testen?
proud_mommy - schreef op 15-04 om 19:18
Er is aangeraden hier dat je het met de tweede urine doet. Maar niet drinken tussen de eerste 2 urines. Al zijn het 3 druppels.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!