In twijfel - Zwanger worden forum

lana2014 - schreef op 09-04 om 17:10
Hallo, 
Ik zit vandaag op 1 dag voor mijn nod! 
Heb vandaag getest en twijfel enorm. Ik zie namelijk een hele vage lichte 2e streep.. 
zien jullie dat ook? 
6 antwoorden en 31699165x bekeken
lana2014 - schreef op 09-04 om 17:12
nicoletjuh89 - schreef op 09-04 om 18:10
Moet eerlijk zeggen dat ik niets zie, maar geen bloed is goed!! 
Gewoon over 2 dagen weer mocht ms er nog niet zijn! 
Duim voor je
Moedertjuh - schreef op 09-04 om 18:21
Oei deze is lastig te zien ! Als ik zo'n licht tuurstreepje had zette ik de test op z'n kant voor de foto. Vaak zie je m dan beter. Nu had ik 5 dagen voor nod al een licht streepje maar dat zegt nog niks natuurlijk. Je kan gewoon iedere dag testen hoor. Mocht je zwanger zijn verhoogd je Hcg zich iedere dag. Zelfs een kleine verhoging zie je al op een test. De waarde verdubbelt wel om de dag maar bij mij liepen ze ook iedere dag op. Succes !
lana2014 - schreef op 09-04 om 19:42
Ga ik doen, ben erg benieuwd we zitten ondertussen in ronde 6
Terwijl we bij onze dochter binnen 1 maand zwanger waren???? 
* - schreef op 13-04 om 13:27
Heb je nog opnieuw getest?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!