Lastig om van een afstand dingen in te schatten. Je zou nog wel even kunnen testen met een andere test, dat is een kleine moeite. Die van de action of kruidvat, kost ook weer niet 't meeste. Succes!
Bij mij waren de sensitesten wel betrouwbaar. Dus ik begrijp dit ook niet. Je zou idd nog kunnen testen met een ander merk. Misschien is het weer vroeg misgegaan. Helaas komt dat soms vaker voor. Als het streepje niet oploopt is dat meestal niet goed. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ! Succes.