Het is nog wat licht voor na je nod maar misschien een wat latere eisprong en een latere innesteling. Kan allemaal, zo lang het oploopt is het een goed teken !
Had bij zoonlief een late innesteling . Alleen 6 voor nod al een lichte streep.
Maar ik denk toch dat ik niet zwanger ben. Alleen hoop ik het stiekem wel
Brabbels maakt gebruik van cookies.
Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites.info / verbergen en toestaan