Turen - Zwanger worden forum

Biancabjorn - schreef op 24-03 om 23:33
2 dagen na NOD
week misselijk
Opgezette bortsen en gevoelige tepels

Kan natiurlijk een latere menstruatie zijn maar mijn lijf geeft wat anders aan. Of mijn hoofd hoopt te hard
5 antwoorden en 31896461x bekeken
Nala (Gast) - schreef op 25-03 om 06:38
ik zie een licht streepje. Ik zou over 2 dagen nog eens testen
Moedertjuh - schreef op 25-03 om 10:08
Het is nog wat licht voor na je nod maar misschien een wat latere eisprong en een latere innesteling. Kan allemaal, zo lang het oploopt is het een goed teken ! 
Biancabjorn - schreef op 25-03 om 10:51
van de week had ik deze maar tussendoor waren ze wit.
Moedertjuh - schreef op 25-03 om 11:14
Ja je zal nog wat meer testjes moeten doen want het zou wel op moeten lopen. Zo niet dan is het misschien na de innesteling fout gegaan. 
Biancabjorn - schreef op 25-03 om 12:26
Had bij zoonlief een late innesteling . Alleen 6 voor nod al een lichte streep.
Maar ik denk toch dat ik niet zwanger ben. Alleen hoop ik het stiekem wel

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!


Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan