Postieve test? - Zwanger worden forum

Nikki (Gast) - schreef op 22-03 om 12:18
Hallo,
Mijn vriend en ik zijn al ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. Wanneer ik een dag overtijd ben doe ik niet snel een test. Nu 3 dagen overtijd en toch maar besloten een test te doen. Omdat ik geen test in huis had, vanmorgen eerst mijn urine opgevangen en in de koelkast geplaatst. Om 11:30 een test gedaan, nu dacht ik eerst: helaas 1 streepje. Maar toen ik beter keek zag ik toch echt een vaag licht tweede streepje.  Omdat ik de 2v5 test had gehaald heb ik gelijk de tweede ook gebruikt met urine van dat moment. Deze was negatief. 
Iemand ervaring hiermee? Met ochtend urine een licht positief (goed kijken) streepje en met middag urine negatief.
Urine wat in de koelkast had gestaan was wel troebel geworden maar neem aan dat dat geen invloed kan hebben.
Groetjes,
Nikki
4 antwoorden en 31927023x bekeken
jip26 - schreef op 22-03 om 12:25
Ik zie geen foto van een test..
Nikki (Gast) - schreef op 22-03 om 12:28
Krijg hem niet goed op de foto :-(
Ben vooral benieuwd of meer van jullie de ervaring hebben: ochtend positief en middag negatief.
Hartje - schreef op 22-03 om 13:36
Heel goed mogelijk als je bedenkt dat je ochtend urine sterker geconcentreerd is. Morgenvroeg nog eens testen. 
Nikki (Gast) - schreef op 22-03 om 13:59
Dankjewel voor jullie reacties. Bah, word hier zo zenuwachtig van. Vaag streepje en daarna negatief in de middag. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!