Hallo,
Mijn vriend en ik zijn al ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. Wanneer ik een dag overtijd ben doe ik niet snel een test. Nu 3 dagen overtijd en toch maar besloten een test te doen. Omdat ik geen test in huis had, vanmorgen eerst mijn urine opgevangen en in de koelkast geplaatst. Om 11:30 een test gedaan, nu dacht ik eerst: helaas 1 streepje. Maar toen ik beter keek zag ik toch echt een vaag licht tweede streepje. Omdat ik de 2v5 test had gehaald heb ik gelijk de tweede ook gebruikt met urine van dat moment. Deze was negatief.
Iemand ervaring hiermee? Met ochtend urine een licht positief (goed kijken) streepje en met middag urine negatief.
Urine wat in de koelkast had gestaan was wel troebel geworden maar neem aan dat dat geen invloed kan hebben.
Groetjes,
Nikki