Kruidvat 2v5 reageren op eisprong? - Zwanger worden forum

Moedertjuh - schreef op 22-03 om 13:38
Heel apart baby05. Maar dan denk ik toch dat er iets niet goed is gegaan. Helaas. 
42 antwoorden en 31955486x bekeken
Baby05 - schreef op 22-03 om 13:46
Ja, Clautjuh dat denk ik ook... erg jammer en moet maar mijn bloeding afwachten dan...
Baby05 - schreef op 29-03 om 19:29
Heel vreemd dit. Doe ik een  Action zwangerschapstest en zie:
Baby05 - schreef op 29-03 om 19:30
Hartje - schreef op 29-03 om 20:19
Gek zeg! Idee om contact op te nemen met je verloskundige of huisarts? Kan me voorstellen dat je nu wel graag duidelijkheid wil.. 
Baby05 - schreef op 29-03 om 20:26
Hartje snap jij het nog? Misschien volgende week inderdaad even verhaal voorleggen aan de verloskundige...
Hartje - schreef op 29-03 om 20:31
Nee ik niet! Misschien dat je verloskundige een inwendige echo wil maken? Hoelang geleden testte je voor het eerst positief? 
Baby05 - schreef op 29-03 om 20:36
20 maart, was voor het eerst positief. Zoverre ik weet.
Maar 8  maart was een rare korte (normaal 6-7 dagen ongi) 1,5 dag ongi met bruinverlies.
Baby05 - schreef op 01-04 om 13:29

Meiden...dames... Ik heb op 30 maart wat veegjes bruin bloed gehad. 's Nachts ben ik gaan bloeden. Dit is dag 2 dat ik bloed (helder) verlies. Ik wacht op het vruchtje. Dus 5 april mijn nod klopt van geen kanten meer
Baby05 - schreef op 04-04 om 18:55
Meiden/dames, ik ben geweest en er was geen zwangerschap van 6 of 8 weken te zien wat ze van te voren hadden berekend. En een streep is een streep zei ze. Echo gehad en ik had gevraagd naar mijn eileiders want iemand dacht aan een bbz maar dat was niet zo. Wel zag ze 2 eitjes groeien aan mijn rechter kant.
Ze zei dat ik nog mooi vruchtbaar was en het gewoon nog konden proberen totdat ik onvruchtbaar zou worden.
Dus heb dubbele gevoelens, eerst vroege miskraam maar dan een goed nieuws erover heen dat er binnen een paar dagen tot een week mijn ei komt, die is nu 14 mm.
Baby05 - schreef op 01-05 om 11:17
Ben zwanger alleen verlies ik bruin bloed. Maar wel zwanger dus die kruidvan 2v5 reageren op zwangerschap en vroeg ook (tenminste bij mij).
Baby05 - schreef op 01-05 om 11:18

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2