Op deze foto zie ik ook geen streepje. Je zou miss nog een foto kunnen plaatsen vanuit een andere positie maar je zou ook natuurlijk nog door kunnen testen. Of de foto bewerken naar zwart/ wit ofzo. Soms zie je het streepje dan net wat duidelijker. Succes !
Ik zie em ook niet. Mijn ervaring na de zwangerschap is dat ik me ook zo af en toe flink zwanger voelde, wat niet zo was. Heb toen ook wel eens voor niks getest. Of dat soms gewoon ontzwangeren is?