Negatief toch? - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 13-03 om 13:02
6 antwoorden en 32036179x bekeken
Ri (Gast) - schreef op 13-03 om 13:03
Hoe langer ik ernaar kijk hoe meer spoken ik zie hihi
Ri (Gast) - schreef op 13-03 om 14:49
Iemand??
wendela19 - schreef op 13-03 om 15:00
Ik zie zo snel geen streepje.
Moedertjuh - schreef op 13-03 om 15:18
Op deze foto zie ik ook geen streepje. Je zou miss nog een foto kunnen plaatsen vanuit een andere positie maar je zou ook natuurlijk nog door kunnen testen. Of de foto bewerken naar zwart/ wit ofzo. Soms zie je het streepje dan net wat duidelijker. Succes !
Hartje - schreef op 13-03 om 16:54
Ik zie em ook niet. Mijn ervaring na de zwangerschap is dat ik me ook zo af en toe flink zwanger voelde, wat niet zo was. Heb toen ook wel eens voor niks getest. Of dat soms gewoon ontzwangeren is? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!