Is deze test positief? - Zwanger worden forum

Marelle - schreef op 09-03 om 16:16
Dag allemaal,
Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan. Daar kreeg ik een lichtroze tweede lijntje. Nu heb ik er vandaag nogmaals een gedaan, nog steeds een lichtroze lijn.
Het merk test is Leidapharm.

Van de van vandaag heb ik snel een fotootje gemaakt. Ik heb niet zo'n hele goede camera op de telefoon, dus het is niet heel goed te zien. Bovendien heb ik de foto bij slecht licht gemaakt. Dus na een 25 minuten heb i nog een foto genomen, bij beter licht. Wat denken jullie... is dit een positieve test? Het is de tweede link, btw, beetje vreemd maar krijg het niet anders.

http://i66.tinypic.com/2w7fmug.jpg
4 antwoorden en 32084354x bekeken
Marelle - schreef op 09-03 om 16:20
Goh, ik ben wel erg aan het stoethaspelen hier. Heb ik twee topics geopend waar de links het niet doen 
Nell* - schreef op 09-03 om 19:18
Proficiat Marelle! Dat is een hele mooie test!
Nell* - schreef op 09-03 om 19:18
Als je de link kopieert en plakt gaat ie wel..
proud_mommy - schreef op 09-03 om 19:22
Heel duidelijk die foto. Gefeliciteerd.
Je kunt op wijzigen drukken en dan op de eerste of tweede drukken na de emoticon en daar de link plakken.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!