Vanaf wanneer zwangerschapstest? - Zwanger worden forum

Misty49 (Gast) - schreef op 07-03 om 19:39
Hallo,

mijn vriend en ik hadden (onbeschermde) seks op 13/02.
Sinds vorige week heb ik last van buikpijn, ben hiervoor bij de huisdokter geweest en volgens hem is het een maagontsteking. Ik heb sinds een paar dagen ook last van heel pijnlijke borsten en eierstokken die raar doen (vooral 's morgens). 

Ik deed vandaag op 7/03 een Clear Blue zwangerschapstest en deze was negatief.
Is het nog te vroeg om een goede test te doen of zijn de symptomen oorzaak van iets anders? 

Alvast bedankt!
2 antwoorden en 32110200x bekeken
proud_mommy - schreef op 08-03 om 02:16
Wanneer is je nod?

Ik zou met action test of kruidvat 2v5 testen. 
Moedertjuh - schreef op 08-03 om 05:22
Dat hangt er geheel vanaf wanneer je eisprong was. Als die ook rond 13-2 was zit je nu ruim 3 weken na de eisprong. Dan had je al wel een positieve test moeten hebben. Maar dat is dus geheel afhankelijk van je eisprong en je cyclus enz..

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!