Wat moet ik nu denken - Zwanger worden forum

proud_mommy - schreef op 13-03 om 09:37
Ja  ik snap je wel. Dan zou ik idd ook rustig doen. Super dat je je nu anders voelt dan toen. 

Geniet van je zwangerschap
47 antwoorden en 32131794x bekeken
essie - schreef op 13-03 om 10:16
Dankje hali2307 .. 
Genieten ga ik zeer zeker doen ???? 
essie - schreef op 23-03 om 09:30
Haay dames, 
Is alweer even geleden dat ik hier wat geplaatst heb! Ik heb woensdag nog een zwangerschaps test gedaan en was echt een knal test (zie profielfoto). Ook woensdag avond bij de vk geweest voor een eerste echo en ben ietsje terug gezet werd geschat op 5 weken en 5 dagen. Dus pas vandaag de 6 weken gepasseerd! Er was een mooie vruchtzak te zien en een ieniemine vruchtje dus nog niet veel kunnen zien maar voor nu zag het er netjes uit volgens de vk. Nu 3 april eerste afspraak bij de gyn ivm vorige miskramen en de zwangerschap van mijn. Dochter! Dan ben ik rond de 7 weken en hoop ik een nog beter beeld en een kloppend hartje te hebben. 

Ik hou jullie zo nu en dan op de hoogte!! 
proud_mommy - schreef op 23-03 om 10:29
Gefeliciteerd.. wat leukkk. Succes 3 april meid.
essie - schreef op 04-04 om 07:07
Goedemorgen... 
Gister 2e echo gehad dit keer bij de gyn in het ziekenhuis! (Zie profielfoto) ben ook dit keer weer paar dagen terug gezet na het opmeten gister volgens de echo precies 7 weken! Waarschijnlijk te maken omdat ik maar 1 cyclus gehad heb tussen mk en deze zwangerschap en die was best lang! Maar het allerbelangrijkste was dat alles er goed uitzag en hebben het hartje zien kloppen   en deze klopte erg netjes zei de gyn! Nu de 26e weer terug voor nog een echo om te kijken hoe het gegroeid is en kijken of we dan beter kunnen kunnen berekenen hoelang en wannneer ik uitgerekend ben! Maar voor nu een super blije en trotse mama to be .. 
Moedertjuh - schreef op 04-04 om 07:13
Mooi om te zien he Essie, hoe voel je je ? 
essie - schreef op 04-04 om 07:18
Clautjuh was idd super mooi om te zien heb wel even een traantje gelaten toen ik het hartje zag kloppen! Dankbaar voor deze zwangerschap na mijn mk. 
Ja voel me goed, kwaaltjes komen nu wel steeds meer het hoekje om hihi super misselijk in de ochtend dat ik soms gewoon echt even niet moet praten, super gevoelige en pijnlijke borsten/tepels en super moe! Maar het is allemaal voor een goed doel. Oja en al een buikje (lijk wel veel verder als dat ik ben haha) dus maar eens kijken hoelang we dit nog kunnen verbergen! En hoe is het met jou? Al 15 weekjes zie ik aan je profielfoto!! 
---- - schreef op 04-04 om 07:28
super essie! Geniet er maar van, het is je gegund
essie - schreef op 04-04 om 07:43
Lief BB. Genieten ga ik zeker doen en kan niet wachten tot het de 26e is! 
proud_mommy - schreef op 04-04 om 08:30
Essie wat leukkk. Een lief wondertje groeit in je buik. 26ste je schatje weer zien. Geniet van je zwangerschap.
essie - schreef op 04-04 om 08:32
proud_mommy idd een wondertje  kan niet wachten tot het de 26e is en we onze ik weer mogen bewonderen !! 
proud_mommy - schreef op 04-04 om 09:13
Haha ja begrijpelijk dat je niet kunt wachten. Zoiets moois he
essie - schreef op 24-05 om 07:07
Haai dames, 
Het is alweer even geleden dat ik hier wat geplaatst heb! Inmiddels zijn we morgen alweer 14 weekjes zwanger en op vorige week een buikgriepje en nu een verkoudheid na voel ik me super. De meeste kwaaltjes zijn verdwenen. Wel zo nu en dan nog een beetjeeee misselijk maar dat mag bijna geen naam hebben hahah!! Met 12 weken de termijn scho gehad en onze beeb was heerlijk met zijn/haar billen aan het bouncen haha. En hebben we even het hartje mogen horen kloppen. Buikje begint ook aardig te groeien dat sommige zich afvragen of we zeker weten dat het er maar 1 is hihi. Inmiddels hebben we ook al bekend gemaakt en kregen alleen maar enthousiaste reacties ook van mensen waarvan we het niet verwacht hadden. Nu mag ik met 16 weken weer voor controle/echo naar de gyn en hopen dan stiekem achter het geslacht te komen. 

proud_mommy - schreef op 24-05 om 09:45
Ow wat leuk essie. Spannend he haha. Wat gaat de tijd snel he. Voor je het weet heb je je kleine in je armen. Haha de mensen die ik niet verteld had dat ik zwanger was, wisten het pas toen ik bevallen was. Ik had totaal geen buik, wat beter was. Wilde niet dat andere het wisten hahaha.
essie - schreef op 24-07 om 12:44
Hoi dames... is al even geleden dat ik jullie via deze weg heb laten horen!! Dus bij deze even een kleine update ... 
inmiddels zijn we 22 weken en 4 dagen zwanger van een zoontje  2 weken terug de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed. Het is al echt een kleine drukte maker en voel hem heel goed wanneer ik even rust neem zoals nu ik aan het typen ben. 
Hoe gaat het verder met jullie dames?? 
Moedertjuh - schreef op 24-07 om 12:50
Hoi Essie, gaat snel he. Maar fijn dat alles goed gaat. Hier ook maar ik heb wel last van deze warmte hoor. Ben sinds gisteren weer aan het werk na 2 weken vakantie. Nog ruim 2 weken werken en dan verlof. Ben er echt aan toe. Dus jullie krijgen een jongen ! Wat leuk! Wij een kleine meid erbij. 
essie - schreef op 25-07 om 09:37
Het is idd super fijn dat alles goed gaat. Oo hou op.. die warmte is nu echt niet te doen normaal echt geen problemen mee maar nu is het toch eventjes anders hihi! Lekker ... nog weg geweest? Dat gaat al lekker opschieten dan. Hier al meer als een jaar niet aan het werk dus niet echt een officieel verlof. Super leuk een meid.. mijn gevoel zei ook echt dat we een meid zouden krijgen maar bleek toch een knul te zijn maar is net zo leuk als het maar gezond is dat vind ik het belangrijkste .. 
Moedertjuh - schreef op 25-07 om 11:23
Nee we zijn in mei nog op vakantie geweest. Nu hebben we de tuin gedaan en een zwembad gekocht. Lekker relaxen met dit weer. Wij hadden een jongen leuk gevonden. Dan hadden we 2 jongens en 2 meiden. Maar we zijn ook happy met onze dochter hoor 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2