Hoi dames... is al even geleden dat ik jullie via deze weg heb laten horen!! Dus bij deze even een kleine update ...
inmiddels zijn we 22 weken en 4 dagen zwanger van een zoontje

2 weken terug de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed. Het is al echt een kleine drukte maker en voel hem heel goed wanneer ik even rust neem zoals nu ik aan het typen ben.
Hoe gaat het verder met jullie dames??