Ovulatie en zwangerschapstest - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 01-03 om 14:59
Mijn man en ik willen graag zwanger worden, nu heb ik 4 maanden geleden mijn spiraal verwijderd na 5 jaar maar nog geen enkel spoor van menstruatie.. ik ben begonnen aan ovulatie testen 
Ik dacht zelfde de 18de eisprong te hebben gehad nu was ik toch nog benieud maar nu zie ik als nog 2 streepjes maar megatieve zwangerschaps test. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!