Zwangerschap test action - Zwanger worden forum

mamavanb17 - schreef op 26-02 om 09:45
Dames even een vraagje. Ik had getest met die van de action en er was een super vage lijntje.  Toen ik hem wilde weg gooien was die veel duidelijker dit tot 2 keer aan toe. Ga over paar dagen weer testen maar dan met die van kruidvat
1 antwoord en 32237758x bekeken
Samantha89 - schreef op 26-02 om 11:03
Hallo ik heb ook die van de action altijd en werken super goed dus als het lijntje licht zichtbaar is zou ik idd achter een paar dagen testen en kijken of die dan donkerder is aangezien als je zwanger bent het hcg stijgt. Dus een voorzichtige felicitatie 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!