Hallo ik heb een vraag, ik ben nu 6 dagen overtijd en niet teveel bezig geweest met zwanger willen worden.
Wel ben ik al denk ik rond 4 maanden niet meer aan de pil.
Normaal word ik altijd netjes op tijd ongesteld maar nu dus niet.
Ik heb al best wat testen gedaan en allemaal negatief!
Ook heb ik al een gesprek gehad met mn huisarts en die zegt er zal niks medisch met je aan de hand zijn. (ik was bang dat het aan mn gezondheid zal liggen)
Ze zei dat ik ander over 10 dagen weer moest testen en als dan niet positieve test heb een menstruatie overgeslagen heb maar ik heb dit dus nog nooit gehad.
Vorige maand en de maand daarvoor verloor ik wel veel minder bloed bij mn menstruatie als normaal en nu ineens helemaal niets en 6 dagen overtijd.
Ik weet even niet wat ik ervan moet denken heb overigens niet echt kwaaltjes ook geen menstruatie pijn.
Alleen heb ik af en toe nog weleens last van steken bij mn heup en schaambot allebei de kanten soms en had ook even een steek bij mn lever.
Kan het zijn dat ik dan zoals de huisarts zegt misschien tog nog positief test over een week of over 10 dagen ofzo?
Ik kreeg het gevoel alsof de huisarts al die dingen alleen zei om me gerust te stellen!
Ik hoop dat iemand me meer kan vertellen en me beetje gerust kan stellen. Liefs