Ovulatietest action - Zwanger worden forum

Nijntje - schreef op 15-04 om 19:51
Als je denkt dat je zwanger bent kan je beter een zwangerschap testje doen
62 antwoorden en 32741071x bekeken
Soraya.sirejacob@gmail.com (Gast) - schreef op 27-01 om 19:43
Ik had gisteren, 26 jan, een dikke paarse streep (woehoe). maar geen gemeenschap gehad, wel woensdag en vandaag. Ben ik te laat? Ik snap die testen en pieken etc eig niet zo gozd....

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3