Klinkt als een innesteling. Heb toevallig gelezen dat een innesteling veel later kan komen dan de meeste vrouwen denken dat ie komt of word beweerd.
Heel spannend. Eigenlijk zou je wel al een redelijke positieve test moeten hebben maar zou toch nog even geduld hebben.
Als je je na een week nog steeds zo voelt en negatief test zou ik even de huisarts bellen. Misschien een baarmoederlijke zwangerschap. Ik wil je niet bang maken, alles kan!
Ik hoop zo gauw een positieve test voor je