Kan iemand helpen! helemaal in de war - Zwanger worden forum

Jaimpie (Gast) - schreef op 14-01 om 18:11
Hoi,
ik ben sinds september gestopt met de prikpil. 03/01/2018 werd ik ongesteld en dat duurde maar 2 dagen mijn ovulatie zal aankomende woensdag zijn maar heb nu vandaag last van donkerbruin bloedverlies? komt mijn ovulatie nu alsnog woensdag? kan ik nu alsnog kans hebben om zwanger te raken? wij hebben een kinderwens en weet nu niet goed wat ik moet doen?
3 antwoorden en 32862880x bekeken
Angelina (Gast) - schreef op 14-01 om 18:17
heb je getest met ovulatie testen?
jaim (Gast) - schreef op 14-01 om 18:18
Ja heb ik gedaan telkens een licht streepje. 
Anoniem (Gast) - schreef op 14-01 om 23:25
Het streepje moet even donker of donkerder zijn als de controle streep bij de meeste ovulatietesten als je je eisprong hebt. Een licht streepje is dus nog geen ei sprong bij de meeste ovulatietesten 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!