Eerste keer - Zwanger worden forum

Moedertjuh - schreef op 14-01 om 19:02
Dit is al behoorlijk positief hoor. Maar bij iedereen is dat weer anders. Bij mij worden ze ongeveer net zo donker ( van sensitest). Het gaat erom dat je de piek vaststelt, dat zie je als je nog even doortest. Zodra ze lichter worden had je je piek. Succes met zwanger raken !
11 antwoorden en 32862694x bekeken
Mylanboaz88 - schreef op 14-01 om 19:57
Mylanboaz88 - schreef op 14-01 om 20:01
De foto hierboven is van net en hij begint nu weer lichter te worden
Dus dat zou dan moeten beteken dat ik mijn piek dus heb gehad?
Moedertjuh - schreef op 14-01 om 20:07
Idd en dan is je eisprong binnen 12 tot 48 uur. Wij klustten altijd om de dag rond de LH piek. Dat had goed resultaat. 
Mylanboaz88 - schreef op 14-01 om 20:40
Ok afwachten dan maar hahaha
Gelukkig hebben we vandaag en gister al flink geklust
Moedertjuh - schreef op 14-01 om 21:33
Meer kan je niet doen  
Moedertjuh - schreef op 14-01 om 21:34
Dat moest een andere smiley zijn haha
Mylanboaz88 - schreef op 21-01 om 11:21
Pfff 28 januari mn nod
Nu heel misselijk 
Mijn borsten beginnen gevoelig te worden
Lichte rugpijn hoofdpijn en duizelig
Ben ik mezelf nu gek aan het maken?
Moedertjuh - schreef op 21-01 om 11:48
Ik hoop dat het toch symptomen zijn van een zwangerschap. Maar uit ervaring weet ik dat het van alles kan zijn. Wanneer ga je testen?
Mylanboaz88 - schreef op 21-01 om 12:15
Ik debk dat ik vrijdag ga testen maar als ik het volhoud wil ik toch pas op mijn nod testen
Moedertjuh - schreef op 21-01 om 19:09
Spannend hoor. Nog even geduld en je weet het. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!