Positieve test? - Zwanger worden forum

Miepje - schreef op 10-01 om 13:41
4 antwoorden en 32928084x bekeken
Moedertjuh - schreef op 10-01 om 17:13
Ik zie wel een streepje verticaal....ik ken deze test niet. Hoort daar een kruisje te komen ?
Miepje - schreef op 10-01 om 17:24
Hallo, is van de Plus hoort een streepje te zijn.
Heb vanmiddag 2 uur na dit testje weer 1 gedaan en die is negatief.
Snap er nu even helemaal niks meer van.
Moedertjuh - schreef op 10-01 om 17:42
Dan zou ik een andere test doen morgen of overmorgen. Voor de zekerheid. Succes !
Miepje - schreef op 10-01 om 18:01
Dank je wel
Ga het zeker doen, misschien zijn het maar gekleurde indrooglijntjes

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!