Ovulatietesten - Zwanger worden forum

Lady (Gast) - schreef op 04-01 om 21:30
Hallo meiden,
Ik ben sinds gister gaan testen met ovulatie testen..
Nu is mijn vraag.. als je niet vruchtbaar bent komt er dan helemaal geen 2e streepje? En wat als je wel tweede streepje krijgt maar iets lichter is dan de andere streepje ben je dan wel vruchtbaar? En wordt dat 2e streepje pas echt donker als je ovulatie dag is?
5 antwoorden en 33016610x bekeken
Lady (Gast) - schreef op 05-01 om 12:00
Nell* - schreef op 05-01 om 16:39
Ik heb vaak een licht tweede streepje bij mijn ovulatietesten, zelfs al op dag 7 of 8 van mijn cyclus. Bij mij moet ie dus echt even donker zijn als de teststreep om echt te kunnen spreken van een lh-piek.. 
Als het streepje lichter is zegt de bijsluiter vaak dat er nog geen sprake is van een Lh-piek. Wat zegt de bijsluiter van jouw testen? Ik test met Sensitest. Ik zou nog even verder testen. Misschien komt jouw piek er wel bijna aan. Hoeveelste dag van jouw cyclus is het nu? 
Lady (Gast) - schreef op 05-01 om 17:00
@nell*
Ik heb mijn menstruatie gehad op 22 dec tot 26 dec
Zit op cyclus dag 15
App geeft aan 4 tot 9 jan vruchtbaar 7 jan ovulatie dag. Ik ben begonnen met testen op 3 jan.
Mijn cyclus schommelt tussen 30a32 dagen.
Ik test met de testen van de action.
Nell* - schreef op 05-01 om 17:07
Ben benieuwd of hij komende dagen nog duidelijker een streep zal geven! Op de foto lijkt de eerste test links mij het meest positief. 
Lady (Gast) - schreef op 05-01 om 17:28
@nell*
Zou dat niet kunnen komen omdat het lijntje ingedroogt is?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!