Hey Dames,
Kunnen jullie even meekijken aub. Ik lijk een vaag streepje te zien, maar twijfel of ik het me aan het inbeelden ben...
Bedankt voor jullie hulp
Sinds een 7-tal maanden gestopt, maar sindsdien lange en onregelmatige cyclus... cyclus gaat van 37 dagen tot 46 dagen. Ik zit vandaag op dag 36, test is van gisteren.
Vandaar de twijfel...
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik duim voor je. Ik had ook een onregelmatige cyclus en heb gelijk getest. Mijn langste was 34 dagen en ik had toen met 28 dagen getest. dus anders even 2 dagen wachten. Normaal zou je moeten wachten maar met dit streepje is het lastig. Gewoon proberen. Anders wachten tot 46