Vaag streepje - Zwanger worden forum

Rhiem - schreef op 14-12 om 19:44
Hallo,
Je leest het al heb daarnet getest met niet ochtend urine en had een vage lijn kan iemand mij helpen positief of niet?
4 antwoorden en 33309006x bekeken
floydi - schreef op 14-12 om 19:46
Ziet er heel erg positief uit! Gefeliciteerd ! 
Hoe ver in je cyclus ben je ?
Rhiem - schreef op 14-12 om 19:49
Dank e. Vandaag moest ik ongesteld worden maar tot nu toe niets te bespeuren en had andere kwaaltjes vandaar een test gedaan ook één van clearblue maar die bleef negatief maar heb eerder gehoord dat ze niet zo gevoelig zijn.
Hartje - schreef op 14-12 om 20:52
Als dit een uit elkaar gehaalde digitale clearblue is, dan twijfel ik er hard aan omdat deze regelmatig langs is gekomen, negatief omdat die altijd een streep geeft als je hem open maakt. Zei de digitale niet zwanger? 
Ik zou over 48u met ochtend urine een ander merk proberen,om het zeker te willen weten. Groetjes 
Rhiem - schreef op 15-12 om 04:27
Oh nee is geen clearbleu maar gewoon kruidvat +test. Ik heb uit elkaar gehaald omdat niet kon geloven die een plus vormde

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!