Clearbleu wekenindicator - Zwanger worden forum

Mama van 5 - schreef op 13-12 om 12:42
Hoi allemaal
Heeft er iemand ervaring met de clearbleu zwangerschapstest met wekenindicator? Heb 3 dagen voor bod negatief getest vandaag maar voel me super zwanger.
2 antwoorden en 33328883x bekeken
Wensje2 - schreef op 13-12 om 12:47
Ik teste alleen met deze testen als ik met andere al positief had getest 
Heb van horen en zeggen dat ze meer hcg nodig hebben dan andere testjes met streepjes. 
Misschien dus nog een andere 'vroege' test doen?
s - schreef op 13-12 om 16:41
Zou eerst een andere test doen!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!