Willen jullie even helpen? - Zwanger worden forum

Happymommy - schreef op 13-12 om 12:14
Hoi dames,
Even een vraagje.. 
Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet aan de ovulatie testen te doen omdat ik aan mijn afscheiding ook wel heel goed merk wanneer mijn vruchtbare periode is.. nu ben ik toch gezwicht.. 
Ik heb dus naar mijn idee op 12-12 een positieve.. 11-12 had ik vruchtbaar slijm (klinkt zo vies he)
Nu is het zo dat mijn man voor zijn werk door de week niet thuis is. Wij hebben 10 en 11 seks gehad... is dat dan te vroeg? Of kan het zijn dat die zaadjes wel even overleven daar binnen? Ik vind het altijd zo lastig om in te schatten wat nou precies perfect is... 
1 antwoord en 33329002x bekeken
Wensje2 - schreef op 13-12 om 12:17
Zaadjes overleven langer dan dat je eitje leeft dus het zou best goed kunnen zijn hoor. Beter voor je ei sex dan na je ei sex 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!