Hallo,
Vraagje
Volgende week woensdag zou ik ongesteld moeten worden.
Nu heb ik van de etos een test gekocht die je 5 dagen van te voren kunt doen..
Iemand ervaring met deze test?
Of beter wachten tot NOD?
Sowieos beter op NOD testen.
Ik heb de Etos test gebruikt terwijl ik niet wist wanneer mijn NOD was (net gestopt met de pil) en er kwam een heel onduidelijk streepje op te staan, echt nauwelijks zichtbaar en buiten de tijd. De actiontesten waren duidelijker. Ik was iig wel degelijk zwanger, het resultaat ligt hier naast me te slapen in de wagen
Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en wil dolgraag weten of het een positieve test is?! Ik zie er een héél licht streepje in. Wat vinden jullie? Verbeeld ik me?