ervaring met etos zwangersschaptest - Zwanger worden forum

eefke - schreef op 03-12 om 13:19
Hallo,
Vraagje
Volgende week woensdag zou ik ongesteld moeten worden.
Nu heb ik van de etos een test gekocht die je 5 dagen van te voren kunt doen..
Iemand ervaring met deze test?
Of beter wachten tot NOD?
5 antwoorden en 33486281x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 03-12 om 16:26
NOD testen
Daenerys - schreef op 04-12 om 16:09
Sowieos beter op NOD testen. 
Ik heb de Etos test gebruikt terwijl ik niet wist wanneer mijn NOD was (net gestopt met de pil) en er kwam een heel onduidelijk streepje op te staan, echt nauwelijks zichtbaar en buiten de tijd. De actiontesten waren duidelijker. Ik was iig wel degelijk zwanger, het resultaat ligt hier naast me te slapen in de wagen
susanne88 - schreef op 05-12 om 21:10
Hallo allen,

Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en wil dolgraag weten of het een positieve test is?! Ik zie er een héél licht streepje in. Wat vinden jullie? Verbeeld ik me?

https://www.mupload.nl/img/urssmp3v8lv67.jpg
https://www.mupload.nl/img/lcbfrydkdzp3z.jpg

Mijn NOD zou afgelopen vrijdag 1-dec moeten zijn.

Ik zie jullie meningen graag verschijnen!
susanne88 - schreef op 06-12 om 21:01
Zojuist een 2e test gedaan, maar het 2e streepje is nog vager dan die van gister. Morgen maar even langs de HA.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!