Wat waren jullie symptomen?? - Zwanger worden forum

kesy98 - schreef op 06-01 om 07:12
Wat bedoel je met normaal zijn ?
101 antwoorden en 33525399x bekeken
Merel - schreef op 06-01 om 14:46
Dat er niets aan de hand is; je hebt gewoon wat meer afscheiding!
kesy98 - schreef op 06-01 om 18:10
Jaa maar waarvan ?? Heb dat echt nooit en die buikpijnen enzo  maar ik zie het wel haha

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4