Wat denken jullie - Zwanger worden forum

Samantha89 - schreef op 22-11 om 14:25
Zoals de titel al zegt wat denken jullie
4 antwoorden en 33641417x bekeken
Samantha89 - schreef op 22-11 om 14:25
Is gewoon even ter bevestiging
Ann (Gast) - schreef op 22-11 om 17:56
Denk het wel hoor  
Hartje - schreef op 22-11 om 19:53
Ziet er goed uit, hoe zit je, voor of na nod? Hopen dat gaat ie snel gaat oplopen! 
Samantha89 - schreef op 22-11 om 22:12
Had aflopen vrijdag ongesteld moeten worden. Maar heb nog een clear blue test gedaan die gaf aan dat ik 4 weken zwanger was en morgen krijg ik de uitslag van het bloed onderzoek.  Dankje wel voor het reageren

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!