Testen? - Zwanger worden forum

Roosje (Gast) - schreef op 17-11 om 17:27
Hallo ik heb een vraag. Ik en mijn vriend zijn al langer dan een jaar bezig om zwanger te worden maar helaas nog niet gelukt nou ben ik morgen 4 dagen overtijd! Nu twijfel ik of ik al ga testen?! Ik heb al veel negatieve uitslagen gehad dus eik durf ik niet meer zo wat raden jullie aan? 
Groetjes roosje 
1 antwoord en 33704644x bekeken
Clautjuh - schreef op 17-11 om 17:43
Uhm toch testen sorry. Liever duidelijkheid toch? Snap je onzekerheid maar wie weet krijg je kei goed nieuws ! Succes...

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!