Hallo ik heb een vraag. Ik en mijn vriend zijn al langer dan een jaar bezig om zwanger te worden maar helaas nog niet gelukt nou ben ik morgen 4 dagen overtijd! Nu twijfel ik of ik al ga testen?! Ik heb al veel negatieve uitslagen gehad dus eik durf ik niet meer zo wat raden jullie aan? Groetjes roosje