Op een rijtje.. - Zwanger worden forum

Nora (Gast) - schreef op 04-11 om 17:06
Hoi allemaal,

3 oktober was mijn laatste menstruatie. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 28 dagen.
Volgens berekeningen op internet zou ik vanaf 1 november een test kunnen doen. Deze was helaas negatief..
Ik heb wel vollere borsten (normaal nooit bij menstruatie) en af en toe menstruatie krampen. Gister een héél klein beetje roze afscheiding, maar dat was 's avonds weer weg. Ergens durf ik nu niet meer te testen, bang voor teleurstelling..
Wanneer denken jullie dat de test betrouwbaar is?

Groetjes!
1 antwoord en 33877163x bekeken
Hartje - schreef op 04-11 om 18:17
De testen zijn in principe altijd betrouwbaar. Bij negatief is het advies in de bijsluiter 48 uur wachten. Succes 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!