Hoi allemaal,
Na lang twijfelen wil ik mijn verhaal hier toch even doen in de hoop dat andere leden dit herkennen.
Ik heb 10 sept mijn laatste menstruatie dag gehad. Precies een week later (18 sept) kreeg ik een lichte heldere bloeding, zonder pijn of krampen, die 3 dagen aanhield. Wéér die maandag daarna kreeg ik savonds wat krampen in mijn baarmoeder, hetzelfde gevoel als menstruatie pijn maar dan heftiger, dit straalde uit naar mijn rechter lies. Na circa 3 uur was dit volledig weg. Die woensdag kwamen de krampen terug en zijn sindsdien niet meer weg gegaan. Het komt wel met vlagen, maar is meer wel aanwezig als niet. Sinds een dag of 4 ben ik met vlagen misselijk, heb ik geen eetlust meer maar wel honger, en zijn mijn borsten wat pijnlijker. De pijnlijke borsten heb ik overigerens met menstruaties ook. De krampen houden aan en ik word maar niet ongesteld... ik heb eergisteren getest, test was negatief. Wat denken jullie? Aankomende menstruatie?