Merkwaardige situatie - Zwanger worden forum

Lavendel - schreef op 30-09 om 17:30
Ik heb (sinds augustus nogsteeds) heel vage zwangerschapstesten. Verder had ik altijd een heel duidelijke ovulatietest en is deze al minder duidelijk geworden en uiteindelijk helemaal geen ovulatie meer uit te halen (hele cyclus alleen licht streepje). Ook heb ik (met name begin september) last van misselijkheid en overgeven gehad..al kan dat wellicht ook komen door eten van overstuur voedsel. Ik menstrueer ook gewoon. Wat zou dit te betekenen kunnen hebben, hebben jullie enig idee?

zwangerschapstest
4 antwoorden en 34352351x bekeken
Lavendel - schreef op 30-09 om 18:01
Niemand?
Niveamam - schreef op 30-09 om 18:28
Ben je afgelopen zomer zwanger geweest? 
Ik zou je bloed even na laten kijken, wellicht is je hormoonhuishouding in de war? 
Of je bent nu gewoon zwanger
Lavendel - schreef op 01-10 om 16:49
Nee ik ben nog niet zwanger geweest (of althans niet dat ik weet). 
Lycka - schreef op 04-10 om 05:37
Ik ben vast gek.. maar ik zie geen streepje :x. Misschien voor de zekerheid nog een test doen?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!