Te vroeg? - Zwanger worden forum

Erika - schreef op 10-10 om 06:00
Hee niveamam dokter wil hier niks doen en verlos ook nog niet omdat ze denken dat ik pas 4wk ben dan kunnen ze nog niks goed zien mag pas met 7 wk hen jij ook bloedverlies ???
125 antwoorden en 34391659x bekeken
Niveamam - schreef op 10-10 om 07:05
Hmmm..maar toch kunnen ze tegen 5weken wel zien of er een vruchtje is en waar die zit.
Bij mij gaat het de verkeerde kant op, ze hebben geen vruchtje gevonden afgelopen zondag, wel dik baarmoederslijmvlies, dus baarmoeder 'denkt' dat ik zwanger ben en beschermt de 'zwangerschap'. Maar mn buikpijn en bruinverlies en bloedverlies is nog elke dag...heeeel bizar.
Heb straks om 12u weer onderzoek in het zh. 

Xx
Niveamam - schreef op 10-10 om 07:07
Maar laat je door mijn verhaal aub niet gek maken, want elk lichaam is anders he.
Ik deel mijn ervaring hier, heb mezelf op zitten vreten en alle doemscenario's tevoorschijn gehaald :/ 
Stay positive, deed ik ook. Tot de echo iig 
proud_mommy - schreef op 10-10 om 08:15
Gefeliciteerd
Erika - schreef op 10-10 om 10:52
Dankjee nivea mam ja ik wacht het af meer kan niet doen alleen hopen dat alles goed is emt het kindje hoop dat jou echo ook goed is ?
Niveamam - schreef op 10-10 om 12:17
Ikhoop met je mee lieverd!
Hier net een echo gehad weer en niets te zien, hcg wel verdriedubbeld!
Zo bizar. As donderdag weer zelfde routine; bloedprikken en echo.
Erika - schreef op 10-10 om 15:01
Oo jeetje wat vervelend dat nog niks te zien is zeg niveamam hoop bij de volgende echo wel ????
s - schreef op 10-10 om 15:08
Misschien heb je he6zelfde als bij mij? Ik ben 2 weken terug gezet maar wel nu 19 weken zwanger!!
Niveamam - schreef op 10-10 om 16:40
Jeetje 2 weken? Is dat niet onmogelijk? In mijn geval dan  ik heb mn eisprong gevoeld en getest..en maar 1x gemeenschap gehad dus mijn berekening moet wel goed zijn..plus mijn bloedverlies? Zoveel rare dingen..
Erika - schreef op 10-10 om 19:21
Hoii dames beetje een vieze foto sorry daar voor ging net naar de wc heb al elke dag bruin bloed verlies en nu zag dit is dit wen miskraam ??? 
Erika - schreef op 10-10 om 19:28
Staat in me foto album schijnbaar de foto 
Clautjuh - schreef op 10-10 om 19:35
Oh jeetje. Ik kan het niet daaruit halen. Had je krampen Erica ?
Erika - schreef op 10-10 om 20:01
He clautjee nee nu niet echt heb wel vande week even kramp gehad maar ging naar toilet grote boodschap toen was weg 
Clautjuh - schreef op 10-10 om 20:05
Dan lijkt het mij meer een bloedstolsel. Lastig zeg. 
Erika - schreef op 11-10 om 05:48
Ja ik weet het niet meer ga vandaag even dokter bellen kijken of ze wat kunnen doen vande week deden ze niks 
Erika - schreef op 13-10 om 09:03
Hee dames ik voel me goed op momemt geen bruinverlies meer pijnlijke borsten misselijk ik zeg goed teken 
Clautjuh - schreef op 13-10 om 10:03
Idd Erika goed teken ! We hopen met je mee ! 
Erika - schreef op 13-10 om 19:30
Dankjee clautjuh jaa alleen durf geen sexs meer te hebben elke keer na de sexs verlies ik beetje bloed 
Clautjuh - schreef op 14-10 om 09:57
Ja dan maar even geen sex haha. Dit is belangrijker 
Erika - schreef op 14-10 om 13:26
 Clautjuh gister wel sexs gehad en wat ik al dacht gelijk bloeding ????
Clautjuh - schreef op 14-10 om 15:19
Volgens mij is dat wel iets wat kan hoor. Je baarmoedermond is wat beter doorbloed dus na sex kan er een vaatje knappen. Als het echt alleen na de sex is zou dat het moeten zijn. 
Erika - schreef op 14-10 om 21:37
Claudjuh dankjee ik wacht het wel af tot de echo laat jullie het weten heb hem 27 okt
Erika - schreef op 30-10 om 15:16
Hoii dames 27 okt echo gehad en was niks te zien alleen mooie schone baarmoeder moet van de verlos nog test doen om te kijken of mischien vroeg in de zwangerschap ben of dat toch miskraam heb gehad 
Ann (Gast) - schreef op 30-10 om 18:13
Jammer dat er niets te zien was  wanneer ga je testen? En anders de volgende ronde  succes!
Erika - schreef op 31-10 om 10:18
Hee anne ik heb gister avond gestes foto staat op me page stond niet zwanger op helaas miskraam gehad 
Ann (Gast) - schreef op 31-10 om 13:28
Veel sterkte!  bij mij was het een tweeling en heb 2 weken geleden 1tje ervan verloren 
succes met de volgende ronde! 
Clautjuh - schreef op 31-10 om 13:31
Wat heftig Erika. Sterkte en hopenlijk mag je snel weer zwanger raken. Maar begrijp dat je dit ook eerst moet verwerken. 
Erika - schreef op 05-11 om 15:30
He dames ja dankje wel jaa verwerkrn heb ik gedaan is jammer maar we gaan verder ooit komt het goed meiden 
M. - schreef op 02-11 om 12:57
Hallo dames,

Afgelopen zondag zou ik ongesteld moeten worden, nu heb ik al een week dat ik wat misselijk ben en moet opboeren. Mijn tepels beginnen ook gevoeliger te worden. Daarom gisteren een test gedaan maar er is volgens mij wel een heel licht plusteken te zien of verbeeld ik me dit maar? 
Nijntje - schreef op 02-11 om 13:37
De plusjes testen van Kruidvat en cb geven helaas vaak vals positief bij zo’n tuurstreepjeProbeer de action eens

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5