Hmmm..maar toch kunnen ze tegen 5weken wel zien of er een vruchtje is en waar die zit.
Bij mij gaat het de verkeerde kant op, ze hebben geen vruchtje gevonden afgelopen zondag, wel dik baarmoederslijmvlies, dus baarmoeder 'denkt' dat ik zwanger ben en beschermt de 'zwangerschap'. Maar mn buikpijn en bruinverlies en bloedverlies is nog elke dag...heeeel bizar.
Heb straks om 12u weer onderzoek in het zh.
Xx