Week over tijd maar negatieve test - Zwanger worden forum

Stefje1988 - schreef op 23-09 om 20:27
Goede avond dames,
Ik ben nu inmiddels 8 dagen over tijd maar helaas heb ik een negatieve test. Nu heb ik deze test via het internet besteld dus ben ik bang dat dit misschien niet de juiste test is geweest...welk merk of huismerk drogisterij raden jullie aan en maakt het nog wat uit of dat je erover heen plast of dat je hem in een potje met urine houd?
1 antwoord en 34442412x bekeken
Mamaloes (Gast) - schreef op 23-09 om 20:45
hee je kunt gewoon de test van de achton gebruiken hoor! Die zijn bij mij altijd 101% wit geweest behalve nu ik zwanger ben!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!