Zwanger? - Zwanger worden forum

Floor1991 - schreef op 22-09 om 14:56
Lieve dames, 
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Mijn naam is Floor en ik heb een kinderwens. Helaas hebben wij in mei een miskraam gehad, maar hopen we binnenkort een positieve test in handen te hebben. Ik heb vandaag (ik zou eigenlijk ongesteld moeten worden) een zwangerschapstest gedaan. Niet met ochtendurine, maar in de middag. Na 3,5 minuut verscheen dit streepje... Wat zeggen jullie? 
Alvast bedankt voor jullie hulp! 
Liefs Floor 
7 antwoorden en 34455833x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 22-09 om 15:01
Ja hoor positief!!!! 

Gefeliciteerd!!!!

Floor1991 - schreef op 22-09 om 15:29
Bedankt voor je reactie! Dat zou echt heel fijn zijn!!! Het geeft dus niet dat het 2e streepje heel licht is en ik al zo vroeg getest heb? 
Ik kan het nog niet echt geloven... 
s - schreef op 23-09 om 08:37
Ja dit is positief! Gefeliciteerd!
Justme1990 - schreef op 23-09 om 17:47
Zeker positief! Gefeliciteerd
Elisa (Gast) - schreef op 23-09 om 17:51
zeker positief vrouw!!! Ik had dit ook 5 dgn voor nod! Wat een geweldig gevoel he! Liefs en nu hopen dat je niet de hele dag misselijk bent zoals mij haha

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!