Zwanger? - Zwanger worden forum

ellen (Gast) - schreef op 22-09 om 09:59
Hoi
Van 2 tot 8 september ben ik ongesteld geweest. Sinds dan een aantal keer onbeschermde seks gehad. Nu heb ik al 2 dagen last van witverlies en gisteren ook wat menstruatie achtige pijn. Het is nog te vroeg om een zwangerschapstest te doen maar zijn dit mogelijke 'symptomen' van een zwangerschap? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!