Zwanger? - Zwanger worden forum

Esther (Gast) - schreef op 30-08 om 05:31
Net weer test gedaan, vandaag is ie zo:

50 antwoorden en 34748228x bekeken
Mama (Gast) - schreef op 30-08 om 05:34
Vanmorgen met een andere test helaas negatief 
Esther (Gast) - schreef op 30-08 om 05:43
Esther (Gast) - schreef op 30-08 om 05:52
Ohhh mama.... balen :-(
Wensje2 - schreef op 30-08 om 05:55
Gefeliciteerd esther
Mama was jij gister Ya? Welke merken testen heb je gedaan?
shaatje - schreef op 30-08 om 06:22
Gefeliciteerd Esther 
Bij mij nog het zelfde  zou dat kunnen? 
Liefs
Esther (Gast) - schreef op 30-08 om 06:24
Ja Shaatje dat kan... moet je nog een dag wachten... :-(
Jenny00 - schreef op 30-08 om 07:29
Wauw! Zo duidelijk Esther. Gefeliciteerd
shaatje - schreef op 30-08 om 07:51
Ja pfffff nog een dag 
Mama (Gast) - schreef op 30-08 om 09:19
vanmorgen super negatief! 
Esther (Gast) - schreef op 30-08 om 12:14
De digitale test is inmiddels ook positief.
shaatje - schreef op 30-08 om 13:26
@esther super fijn meer bevestigingen 
Jenny00 - schreef op 30-08 om 15:14
Jammer Mama  Is je nod vandaag? En niet toevallig veel gedronken voor je ging testen?
shaatje - schreef op 31-08 om 17:53
Mijn testen blijven het zelfde streepje behouden kan dat? Of zou het toch een indroog lijntje zijn van clearbleu plus test.....
Liefs Ashley 
Mom (Gast) - schreef op 31-08 om 18:12
heb je een foto Ashley?
shaatje - schreef op 31-08 om 19:00
Ja staan op mijn profiel ik kan ze niet uploaden 
Jenny00 - schreef op 31-08 om 19:26
Shaatje, zo'n lijntje heb ik ook 1x gehad en tegelijk net zo licht bij een k2v5. Helaas daarna toch ongesteld geworden toen. Kan zijn dat het bij jou iets langer duurt voor je HGC aanmaakt. Wanneer is/was je nod?
shaatje - schreef op 31-08 om 19:31
@jenny 
Ik heb 2 aug mijn mirena laten verwijderen dus zou niet weten wanneer mij nod is  dacht wel iets gevoeld te hebben veel vruchtbare afscheiding 6 aug of 11 aug ook kramp maar wel super droog (sorry) omdat de gynocoloog had gezegd dat me eisprong kon springen de week erop na gezien te hebben op de echo maar dat is het enigste houvast wat ik heb 
Mom (Gast) - schreef op 31-08 om 20:07
Ik heb even gekeken op je profiel en ik zie precies geen tweede streepje? Kan aan mij liggen hoor  ik zou zeggen eens bloed laten trekken?
shaatje - schreef op 31-08 om 20:31
@mom 
Ja het is ook zo lastig om een tuur streepje te fotograferen Haha maar zie je het ook niet waar de test 1x op staat ook niet want zo zagen ze er allemaal uit maar ik test over een paar dagen wel als het me lukt en als ik niet ga menstrueren dan 
Mom (Gast) - schreef op 01-09 om 07:41
@ashley als ik men gsm op een bepaalde manier vasthoud zie ik idd een heel licht streepje op de ene foto  het is idd heeeeeel licht maar ik moet zeggen dat mijn eerste zwangerschapstest ook zo licht was dat je het nauwelijks kon zien en ondertussen heb ik een prachtige zoon  het streepje was bij mij de ochtend erna wel wat donkerder maar het kan zijn dat jij gewoon wat trager hcg aanmaakt.. zoals je zelf zegt binnen paar dagen opnieuw testen  succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2