Wat denken jullie? - Zwanger worden forum

Roos (Gast) - schreef op 26-08 om 16:45
Wie heeft er ervaring met de Kruidvat eigen merk zwangerschaps testen? 
Ik heb vanochtend een test gedaan van de action, deze was negatief. Zojuist heb ik een test van de Kruidvat gedaan.. ik zie een héél licht streepje. 
Wat denken jullie? Zwanger of niet? Dit zou mijn tweede zwangerschap zijn, en ik voel me totaal niet zwanger. Maar daarnaast ben ik wel 1 dag over tijd nu. 
Help me..
Liefs, Roos
1 antwoord en 34775602x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 26-08 om 16:53

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!