Snap er niks meer van - Zwanger worden forum

Mama van 3 (Gast) - schreef op 10-08 om 10:49
Hajhaj 
Ik ben het spoor even bijster haha 
Heb dinsdagavond een test van de jumbo gedaan had een licht roze streepje 

Woensdag ochtend 1 van de kruidvat 2v5 en 1 kruidvat early ..allebei geen streepje 
Nu net 1 kruidvat 2v5 in de hoop dat er nu wel iets te zien zou zijn ..maar niets 
Had gisteren moeten menstrueren...iemand tips ? 
1 antwoord en 34965982x bekeken
mom (Gast) - schreef op 18-08 om 09:01
hey mama,
heb net hetzelfde gehad alleen nog wat ingewikkelder want op dat moment (zowel tijdens de positieve als de negatieve testen) had ik wel een bloeding van een aantal dagen. 
Hoe is het afgelopen bij jou?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!