Zwanger na miskraam ? - Zwanger worden forum

:) (Gast) - schreef op 15-07 om 12:53
Hallo allemaal,
7 juni heb ik een miskraam gehad en 11 juni heb ik het vruchtje verloren.
Dus het is nu ruim 5 weken geleden dat de miskraam heeft doorgezet.
Nou heb ik al 4 dagen weer erg pijnlijke borsten en was ik misselijk, dus een test gekocht en ja hoor die is positief !
Maar nu ben ik alleen bang dat het nog hcg van mijn vorige zwangerschap is..
Dus weet iemand hoelang hcg in je lichaam blijft na een miskraam ?
Ik was ruim 5 weken zwanger.
Groetjes !
3 antwoorden en 35234263x bekeken
Eefje - schreef op 15-07 om 20:55
Tussen de vier en zes weken..dus daar heb je nog niks aan. Ik zou bij de huisarts bloed laten prikken of nog ruim een week wachten en weer testen. Lijkt me wel pittig hoor, die onzekerheid. 
Wensje2 - schreef op 15-07 om 22:26
Zou zomar kunnen dat het nu alweer raak is
Ik heb begin mei een mk gehad met ruim 6 weken zwangerschap. Ik heb na een week daarna zw test gedaan en was echt alweer negatief! Met 5 weken is er nog niet super veel hcg. Succes!
Nadine (Gast) - schreef op 16-07 om 18:03
Precies wat wensje zegt, Het is denk ik erg verschillend, ik was bijna 6 weken zwanger en toen miskraam, tien dagen bloed verloren en op dag tien geen positieve test meer, ik wilde ook zéker weten dat het hormoon uit mijn bloed was.. Succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!