Positieve test, 2 dagen voor NOD - Zwanger worden forum

KvdL - schreef op 10-07 om 09:49
Ow jeeeejjjj...ik heb gister een zwangerschapstest gedaan en die was overduidelijk positief.
Nou is het nog spannend, want morgen is mijn NOD.
Stel het gaat allemaal goed en het blijft zitten...wanneer zou ik de huisarts in moeten lichten?
2 antwoorden en 35307033x bekeken
s - schreef op 10-07 om 12:42
Je hoeft de huisarts niet in te lichten je moet de verloskundige inlichten. Gefeliciteerd!
Vlinder87 - schreef op 10-07 om 13:26
Gefeliciteerd!!! 
Idd op zoek naar een verloskundige bij jou in de buurt.
Spannend!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!